wtorek, 14 kwietnia 2015

Zęby, zęby, krew

Dziś byłam cały dzień w domu, więc postanowiłam nie zmarnować do końca tego czasu i nauczyć Pimpka przynoszenia mi chusteczki do nosa i wyrzucania jej do kosza na śmieci. Przy okazji kupowania odpowiednich chusteczek, sprawiłam psiakowi nową zabawkę do przeciągania. Pimpek chwycił go raz. Szarpak wyglądał tak:

To jest krew. W rzeczywistości wygląda to gorzej.
Myślę sobie teraz, jaka byłam głupia... Zauważyłam, że przestał bawić się frisbee, ale pomyślałam sobie, że widać przestało mu się podobać i próbowałam pracować nad motywacją.
Poszliśmy do weterynarza. Jak przewidywałam, stan zapalny dziąseł. Dostaliśmy antybiotyk (w tabletkach!) i mamy przyjść na badanie krwi. Po nim, w zależności od wyników, Pimpek będzie miał ściągany kamień nazębny. Podobno nie jest jeszcze tragicznie, ale zawsze to lepiej...
Jestem zła. Coś mnie podkusiło, żeby pójść do innego lekarza niż zawsze i już widzę, że to był błąd. Ten ściągnie z nas tyle pieniędzy ile będzie możliwe.
Teraz oczywiście odłożyć frisbee i szarpaki. Nauka przynoszenia chusteczki też zaczeka...
Na poprawę tego ponurego postu zdjęcie Pimpka z minionego lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy